måndag 31 oktober 2011

Lista

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Ja de gör jag.
Vad åt du senast? Har inte ätit något ännu, men ska äta nå macka och oboy eller nått..
Har du fått någon komplimang i dag? Ja, av mamma..
Har du varit med i en rättegång? Nej
Gillar du att shoppa? Men jaa! Det är ju de bästa som finns!
Är du polare med grannarna? Inte driekt polare, men känner dom ganska bra, men dom är typ runt 40-50..
Vilket språk pratar din pappa? Svenska / Finska
Vilka länder har du bott i? Sverige
Senaste piercingen? Örat
När åkte du bil i mer än femton minuter senast? Igår
Har du däckat eller spytt för att du har druckit? Nej
Har du något husdjur? 2 hundar ♥
Har du täckt någons hus med toapapper? Nej, det har jag inte
Hur bra är din syn? Nog tror jag det
Har du varit på ett party? Ja, det har jag
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar? Nej uäh.
Har du varit utomlands? Ja!
Vilket är det bästa bröllop du varit på? Vet inte riktigt.
Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål? Haha, skulle tro det
Var är dina syskon just nu? Har bara ett och han är hos mormor och morfar
Har du pussat en tjej? Nej
Vad var den senaste drömmen som du minns? Har alltid helt sjuka drömmar, som är sjukt verklighetstrogna. De är alltid om folk jag känner osv..
Vem ringde dig senast? Mamma
Vilken tid gick du upp i morse? Halv 11
Vad ska du göra i helgen? Oj, vet inte
När var du riktigt sjuk senast? Typ någon vecka sen..
När såg du en kändis senast? Vem var det? Oj, kommer inte ihåg, men iaf på Kirunafestivalen
Vad finns i din bakficka? Inget
Har du färgade linser? Nej. Men skulle kanske vilja ha
Vad gjorde du klockan två i natt? Sov.
Vad ska du göra efter det här? Städa
Är du kär? Kanske
Har du mer än 6 par skor? Att jag har!
Har du sovit brevid en kille du gillat? Jaa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar