tisdag 27 december 2011

lite tidsfördriv

Vad är det bästa och västa som hänt dig?
Det bästa: min familj och mina vänner.
Det värsta: att jag har låtit mig bli sårad för många gånger.
Varför började du blogga?
För att jag älskar att skriva och behövde skriva av mig.
Favoritfärg?
Svart, Vit och Silver
Största intresse?
Blogga, umgås, fika och shoppa med vännerna
Vad ser du dig själv 10 år?
Om 10 år så har jag börjat festa klart och kommit till ro med en hunk till man (viktigt!!!) en dotter, en son och en till unge på väg och ett fint, vitt hus någonstans jag trivs. spelar ingen roll vart det är bara jag trivs just då.
Vilken är din dröm bloggdesign?
Det varierar. Kan inte säga precis vad min dröm bloggdesign är men jag tror att jag ändrar designen om jag är less på den och självklart vilket humör jag är på också.
Har du en livsdröm? isf vad?
Ett lyckligt liv vilket jag redan har. Så nästa mål är att utbilda sig till någon (och jag vet faktiskt inte vad jag vill bli) det är blandade drömmar, orkar inte skriva precis allt jag vill bli, (om du vill veta så fråga gärna)
Vilken Ben & Jerry’s tycker du bäst om?
äter inte Ben & Jerry's så kan inte säga den bästa
Vilka 3 ord väljer du om du ska beskriva din blogg?
Personlig, underhållande och en salig blandning
Hur gammal är du?
jag blir 17 år om några månader
Om du skulle beskriva dig själv med 3 ord, vilka skulle det vara?
Omtänksam, snäll och rolig
Hur lång är du?
1.70 cm
Tränar du eller har du tränat något?
Bågskytte
Bästa skolmaten?
Ingen skolmat är bra. äter mest sallad i skolan
 
Lånade dom här frågorna från en blogg, om du vill veta vilken så skriv gärna så länkar jag dom.
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar