lördag 20 augusti 2011

klicka hem dom?

Godmorgon bloggläsare!
har ni sovit gott?
 Det har jag gjort iaf (:

Idag så ska jag vara med Amanda och kanske vara med Robin och Marcus också.
Sista gången denna sommar man umgås med Marcus, eftersom han åker hem till Gällivare idag.
Så hade väll tänkt vara med dom också, hur detta ska gå till?
Men de blir väll efter Robin vart på stan (:

Jag behöver också på stan och inhandla lite saker.. Men får ta de på Måndag efter skolan
Ska försöka få med Moa och Mathilda då också (:


Just nu kollar jag runt på nätet lite och hittade dom här snyggingarna från Josign
kostar bara 79kr

Så funderar på att klicka hem dom (:
Vad tycks?
Lite nytt nu till skolstarten

De finns hur mkt snyggt på denna sida som man vill ha!!
Och har ju redan beställt tidigare från denna sida, och de tar bara 2-3dagar så har man dom hemma!
Helt sjukt snabbt de går (:



Men nu ska jag klä på mig och sen fixa till mig lite innan min käre vän Amanda kommer hit (:

Puss&kram så länge! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar