fredag 30 september 2011

Glöm dina bekymmer imorgon kommer nya!

Tjenare på du!

Idag har också min mormor och morfar kommit.

Nu har jag precis kommit hem, efter att ha varit med lite folk.
Tänkte att det skulle vara bra att umgås efter att ha pluggat hela dagen.
Jag har också smsa med O och S
Och så har mina tankar varit på helt annat håll idag..

Och nu sitter jag hemma igen och funderar på att börja plugga lite till.
Och så ska jag snart ut i köket och göra tårta med mamma.
Eftersom jag fyller år på Torsdag (nästa vecka. Den 6/10)
Så då ska vi göra en tårta för att fira mig lite såhär före, för mormor och morfar kommer inte komma upp till kiruna nästa helg.
Och så kommer säkert farmor imorgon också.


Men nu ska jag göra annat!

Skriver kanske senare!






Bilder på mig från idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar