tisdag 13 september 2011

Min kväll och allt där emellan!

Hello!

Idag har jag varit i skolan och ja.. Ni vet ju skolan är ju inte de bästa som man vet..
Man hade ju kunna göra annat än att gå i skolan!

Men iaf.. På kvällen gjorde jag och Amanda en kaffedrink,
,och sen gick vi upp på stan och träffade två kompisar
och gick en sväng med dom
Och så började de regna
vi bestämmde att gå till coop
och där skildes vi också åt
Mamma hämtade mig och Amanda
Amanda gick hem till henne och jag gick in till mig
Jag duschade
och nu kollar jag Idol
Detta är min kväll!

Plus att min bror kom hem nyss och sa att han skulle till ishallen och träna hockey med nå lag!
Han är äntligen tillbaka på hemmaplan! Där han också ska vara!


Hoppas ni har haft en bra kväll!


Snart ska jag sova, men måste först tvätta bort sminket!


Godnatt mina läsare!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar