söndag 20 mars 2011

Hemma igen.

Nu är man hemma igen, efter två dagar i fjälls <3 Det blev inte så mkt skoterkörning som jag hoppats men de gör inget eftersom man har alla andra helger framför sig att få köra skoter hur mkt man vill :) Ihelg blev det att fixa så man kan vara där resten av våren :) Det blev också att umgås med kompisarna dära, som man inte umgås med så mkt här i stan. Nästa helg blir det också att åka upp till Torneträsk och slappa och köra skoter! :) Då kanske man åker på lite längre sträckor än vad man gjorde igår och idag :)
Jag har också fotat líte när jag varit där men inte så mkt som jag brukar, men det ska de bli ändring på. Det lovar jag. Så nästa söndag så kommer det mer bilder upp här på bloggen. :)

En av skotrarnas märke

En annan av skotrarnas märke

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar