torsdag 31 mars 2011

Idag gick jag hem från skolan för att jag mådde dåligt och hade huvudvärk.
Och för att man får skiten för saker man inte ens varit med om eller visst hänt..?
Normalt??
Joo, för mig är det normalt..
Är så less på det och att alltid få skiten för det man inte gjort!




Är ganska glad över mig själv för att jag åkte skriskor på gympan idag! 
Det gick inge bra med åkte iallafall..

När jag vaknade idag så kollade jag på mitt ben och såg att jag har ett blåmärke från igår. Vi hade Kiruna race och fototävling. Vi fick ett papper där det stod en massa som vi skulle hitta och fota och alla i laget skulle vara med på fotot utom den som fotar. Det var riktigt kul faktiskt, utom att vi hade bara ca. en timme på oss att hitta alla sakerna på pappret. Här kommer det lite bilder från igår.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar