tisdag 29 mars 2011

My dag today.

Idag har jag varit i skolan. Hade 3lektioner före lunch, efter lunch så kollade alla 9or film i aulan och då såg vi filmen ''the freedom writers'' Den var faktiskt väldigt bra och vissa stunder så ville man gråta. Så jag rekomenderar dig att se den om du inte redan sett den. och det gör inget om du ser den igen!  Filmen var ca.2timmar.
Efter skolan så gick jag och min käre vän Amanda till stan och vi fikade på Safari. Där tog jag en Tacotalrik eftersom jag inte åt någon lunch i skolan. (det var laxsoppa och jag äter inte fisk). Sen gick vi vidare till KU där vi hade ''föreläsning'' Det var verkligen intresant. Efter KU så hämtade mamma mig och vi körde hem mina underbara vänner Mathilda och Amanda. Och nu är jag hemma igen. Och tar det lugnt. (ganska skönt faktiskt) Har haft ganska mycket att göra idag och har inte tagit det lugnt nått typ alls idag.

Snart ska jag gå och lägga mig.

Hoppas ni har haft en lika bra dag som mig idag.!

Puss&kram!


Från skolan.

Från KU.

Från KU.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar