måndag 28 mars 2011

my day and my adventures

Idag har jag varit vi 9or på skolan varit på Stadshuset på någon konstutställning. Vi skulle välja ut en tavla och sedan berätta varför man valt den :/ Men det var tur att man bara skulle prata inför klassen och inte inför alla 9or :/




Vissa 9or är också på Kebne (åkt skidor dit) Dom åkte idag på morgonen. Dom fick iallafall tur med värdet, det har bara varit -5-8 grager idag :) (Annars brukar det vara svin kallt)

Idag har jag varit på stan och köpt en present till min kompis som fyller år på Lördag! Grattis i förskott gumman! <3 Men jag kan tyvärr inte gå till henne eftersom jag åker till fjälls på Fredag så hon får den imorgon på KU (Kyrkans unga) Efter jag köpte den så åkte jag och mamma på Lakkapää för att köpa nått till husvagnen och där blev det inte bara det vi skulle ha utan Finsk Godis också! <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar