tisdag 6 mars 2012

Mitt shoppingbeetende är som det är... Boden/Älvsbyn på Torsdag

Godmorgon solstrålar!

har precis kommit hem från Jukkas och lägret
inte precis som ett konfrimationsläger
men man fick iallafall en minne därifrån men man hade ju vilja vara där längre precis som ett konfrimationsläger.. Men det får man vänta på...

Sitter just nu och lyssnar musik och ska väll alldels snart packa upp min packning och sedan börja packa igen!

Åker till Boden på Torsdag med morgontåget med ett gäng från KU
sedan lämnar jag dom när dom åker hem!
Ska umgås med några vänner och med Mormor och Morfar nu till helgen!
Kommer tillbaka till kiruna på Söndag!
Härligt att slippa stan ett tag!
Och det blir väll lite shopping också!
Hade behövt nya skor, och lite smycket och lite kläder
heheh, jag och mitt shoppingbeteende..
Men det får man leva med!

Vad ska ni göra på lovet?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar