söndag 4 mars 2012

Song

Jag vill berätta hur det känns
Emellan oss är det något som har gått snett
Livet går sin egen väg
Fast vi försöker
Verkar det som om vi aldrig hittar rätt
Det är svårt för mig
Men jag väljer det som känns är rätt
Du klarar dig
Jag måste gå vidare, bli den jag är
Försök förstå mig
Jag hör inte hemma här
Livet kanske för oss samman en dag
Men här och nu
vill jag gå ensam ett tag
Jag vill lämna allt jag har
Men mina förväntningar
Raseras gång på gång
Alla färger blir lika går
Allt bara bleknar bort
Och det känns så svårt
Framför mig ligger vägen som jag måste gå
Du klarar dig
Jag måste gå vidare, bli den jag är
Försök förstå mig
jag hör inte hemma här
Livet kanske för oss samman en dag
Men här och nu
vill jag gå ensam ett tag
Men vi då?
Alla dagar som var våra
Tillit, då?
Det var inte meningen att såra
Men jag, då?
Vad ska jag göra nu
jag går fast jag kommer att sakna dig
jag kommer att sakna dig!
Jag
Måste gå vidare, bli den jag är
Varför är det så?
Försök förstå mig
jag hör inte hemma här
Jag försöker förstå
Livet kanske för oss samman en dag
Men här och nu!
Snälla, stanna kvar
Vill jag gå ensam ett tag
Jag måste gå vidare, bli den jag är
Tänk på oss två
Försök förstå mig
jag hör inte hemma här
Jag försöker förstå
Livet kanske för oss samman en dag
Men här och nu
vill jag gå ensam ett tag
Vill jag gå ensam ett tag!
Vill jag gå ensam ett tag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar