måndag 12 mars 2012

Så less på dig och ditt beteende mot oss ''vänner''

Något som jag är jävligt less på är falska vänner!
Sånna som säger att man är vänner men beter sig som om man är luft
Men bara så att du/ni vet så om du/ni vill vara vän med mig
så beter man sig som man ska och inte som om man är en främling!
Och jag hoppas verkligen att en viss person läser detta nu!!
Om du gör de så räkna med att jag inte är din vän
Du kan fan inte bete dig som om man inte finns
och säger att man inte gör något!
Du hör ju inte ens av dig!
Ändå säger du att man är en vän till dig
men du
Skriver inte!
pratar inte med en!
Det enda som betyder något är din Pojkvän!
Men kärlek tar också slut
precis som våran vänskap!


3 kommentarer:

  1. Hej Malin! Jag vet att det där inlägget är till mig... men om du har något att säga till mig så tycker jag att du ska komma fram och säga det face to face istället för att sitta bakom datorn och skriva på din blogg för hela jävla världen man kanske inte vill att sånt ska läggas ut men vänta bara så som du betett dig mot mig så ska jag vara precis lika jävlig tillbaka kom det ihåg. Blanda fan inte in min kille i det här och våran kärlek kommer inte ta slut även om du vill det! Jag glömmer inte mina vänner och jag har fortfarande vänner omkring mig även fast att jag inte har dig kvar... sorgligt att du orkar bete dig såhär uppför dig som om du snart ska fylla 17 du beter dig som en liten snorunge... Tack för att du lagt ut detta men kommer göra samma sak för dig.... fyfan vad lågt malin......

    SvaraRadera
  2. Lös dina problem i verkligheten istället för att gnälla på en blogg

    SvaraRadera
    Svar
    1. Man ska alltid behålla sina vänner och kunna förstå hur andra känner. För mig skulle jag inte kunna ens tänka tanken att glömma någon man alltid pratat, varit med och till och med nämnt att inte glömma en. Tänk att man funnits där för en hela tiden stöttat att personen skaffat pojkvänn och heltplötsligt duger inte man utan bara han. Du vet Emmy mycket väl sanningen att äkta vänner hör av sig samt är böjd över att till exempel jag fick sommarjobb. Du sa att jag inte ska vara så glad för att du inte blivit uppringd. Jag kommer aldrig hata dig helt utan du får lära dig själv och ska inte irritera dig men gör inte det heller själv. Hälsningar Amanda

      Radera