lördag 11 juni 2011

ännu en varm dag :D

Ännu en varm dag, helt otroligt att det kan vara +32 i Kiruna :D

Men klagar ju inte precis :D

Alltså man sitter i linne och shorts och man håller på att svettas ihjäl, Helt otroligt.

Skönt är det med värme.

Idag har jag vaknat vid tio tiden och åt frukost ute på altanen med min älskade.
dagen fortsatte med solning och vattenkrig och lite andra roliga saker :)


Just nu ligger jag i hans säng och skriver lite i bloggen eftersom jag inte har något annat för mig.
Och så väntar jag på att min älskade ska komma från duschen så att jag kan gå och duscha.

Ikväll blir det att ta de lugnt och kanske kolla en film :)
Och inatt blir det att sova hemma.

Och imorn blir det att färga håret blont och packa för på Måndag ska jag till Jukkas och sommarjobba med ett konfaläger! :) Ser verkligen fram emot de :)



Nu ska jag duscha en ha en underbar kväll allihopa nu!


Puss&Kram! <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar