tisdag 7 juni 2011

dagarna i Älvsbyn + skoldagen :)

Igår blev det inga inlägg.
vad hän igår, joo, jag kom hem från Älvsbyn och var med min underbara vän.
Jag var också ute och gick. Gick ganska långt, men skönt var det :)

Jag var i Älvsbyn Onsdag, Torsdag, Fredag, Lördag, Söndag och Måndag! :D

Har bla varit i Boden och fiskat. :) Spelat kubb, kastat pil, grillat på kvällarna, badat bastu, umgåtts med mormor och morfar och firat morfars födelsedag! :D

6 helt unnderbara dagar :)

 Och jag har också hunnit med att fräffa mina kompisar i Boden :D


***

Idag var det första dagen i skolan efter den ledigheten :)
Det började ju bra. Hade sovmorgon. Började 08.30 :)
Cyklade till skolan när man nästan var i skolan så började det regna :)
Blev ju svin blöt :) Men det gick ju :)
Slutade 11.50 (y)


Vi kollade film i aulan och vi såg filmen ''The Island''

Faktiskt väldigt bra om jag får säga det själv :D



Senare ska jag på KU och sen ska jag vara med min underbara vän :D


Hoppas ni får en bra dag :D


Puss&kram! <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar