lördag 25 juni 2011

dag 5 - detta får mig att gråta

Det finns inte mycket som får mig att gråta. Men det finns ändå lite små saker som får mig att gråta.

Jag gråter när jag kollar någon sorgsen film. när jag ligger och tänker på minnen man upplevt med personer, minnen som man hade vilja uppleva igen men inte kan.

 Och sen finns det en speciell person som har och betyder väldigt mycket för mig och när jag tänker på den så gråter jag. bara för jag vet att person inte ville lämna oss men ändå gjorde det och alla minnen man har upplevt med dig. Men sen gråter jag också när jag kollar på bilder från min barndom och du är med på dom bilderna. Din saknad är så otroligt stor! Men vet att du är med mig och stöttar mig i allt jag gör. Men just nu hade jag vilja vara i din famn och bara hålla om dig för du betyder så otroligt mycket för mig/oss! <3

Men sen har jag väldigt lätt att börja gråta när andra gråter, jag ogillar att se folk må dåligt.!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar