fredag 25 november 2011

6år idag! helt otroligt!

Idag är det 6år sedan min älskade Farfar dog.
Älskar dig verkligen, och vill att allt ska bli som förr!
Då vi skrattade och hade trevligt!
Och allt var bra..

Ända sen du försvann har det bara inte varit samma sak.
Allt förändrades när du försvann
Och inget kommer vara sig likt igen.

Ibland önskar jag faktikst att du vart här och gjort allt bra igen.
Och att det gick att spola tillbaka tiden, då du fanns nära mig
Att bara få krama om dig och säga att jag älskar dig
skulle betyda väldigt mycket för mig!

Och vissa stunder hade jag bara vilja vara liten igen..
Att få veta att man har dig och att man alltid kommer ha det!

Men visst, det är bara drömmar, men man kan ju alltid för hoppas att det kommer en dag då vi ses igen!

Idag har jag iaf tänt massa ljus i mitt rum som är ett tacken på att jag ber för dig
Att jag tänker på dig, vill ha dig nära, att allt ska vara som förr.
Att få höra dig säga, Allt kommer bli bra, Jag älskar dig Malin!


Älskar dig mest av allt Farfar!!!! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar