måndag 7 november 2011

Efter lov är det skola igen..

Hejsan!

Nu är det såhär länge innan jag skrev igen..
Men jag har varit i Luleå på läger
åkte på Onsdag och kom hem på Lördag.

Shoppade lite på stan i Luleå
och träffade helt underbara människor som kommer från Umeå och Kalix

När jag kom hem så la jag mig i sängen om somnade typ direkt.

Idag var första dagen i skolan efter lovet..
Och ja.. Skolan är ju aldrig rolig att gå till på en morgon när man är så trött så att man somnar stående
Men det var ändå inte så kul i skolan idag.
Men fick iaf träffa vännerna igen 


Idag ska jag plugga till NK provet som vi tydligen har denna vecka..
Fick veta de idag, men har säkert fått veta det tidigare också, men inte lyssnat eller nått.. 


Stan i Luleå (typ utanför där vi bodde)

Fackla från fackeltåget i Luleå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar