tisdag 15 november 2011

Hoja! .....

Nu har jag just kommit hem från ku och kyrkan.
Trevligt att träffa alla KU;are

Och här hemma, är det väll inte alls mkt bättre.
Det är spänt och ingen sänger typ nått till varandra..
Och jag fattar typ inte vad som hänt.
Men det kanske inte är meningen att jag ska veta sånt?
Är jag för liten?
Nej, men jag orkar inte bry mig, har annat att tänka på.
Men visst, jag saknar att komma hem till en glad familj.
Sitta i köksbordet under middagen och prata om dagen, drömmar, vad man ska göra senare...
Ja, allt vad man nu kan prata med en familj om..
Men just nu är det inte samma sak alls..

I såna här tillfällen hade jag vilja vara liten och krypa ihop i en famn och bara gråta och vara liten..
Och inte alls behöva tänka, bara vara liksom.

Och så har jag mkt att tänka på också.
Skolan, vänner och allt bråk som hänt, och sånt jävla skit!

Vill bara vara liten igen!

Inte ha nå problem, inte behöva tänka på att man gör rätt, inte göra något alls, bara vara!


Men nu ska jag stänga av datan, lägga mig i sängen och plugga lite NK och sen sova!

Godnatt!



Ska imrogon köpa bio biljett till denna film!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar