söndag 20 november 2011

Haft fullt upp idag....

Bilderna som jag sa att jag kanske skulle visa er.
kommer inte upp idag, eftersom jag har haft fullt upp hela dagen, och inte alls hunnit fota något
som jag tänkt göra..
Det blev istället att vara social med farmor (inte så ofta man träffar henne, fast man bor i samma stad)
Och sen så åkte vi i familjen och förde hem henne och sedan vidare till ett par bekanta.
Och vi skulle bara hämta ett bord vi fick av dom.
Men det blev att vi fikade och snackade om allt mellan himmel och jord..

Så nu är jag äntligen hemma igen..
Och har precis tvättat ansiktet så ska snart ta och lägga mig.
Eftersom jag börjar åtta imorgon.. :/
Och har samma lektion till 2 någongång..
Sjukt jobbigt, och sen har vi gympa (dagens höjdpunkt på dagen)
Men ska bli kul att träffa kompisarna iaf

Men ifs, jag kanske inte ens går till skolan imorgon,
Håller på att bli sjuk och har typ ingen ork att göra något så vi ser hur jag mår imorgon på morgonen..

Men nu ska jag faktiskt gå och lägga mig, så vi hörs imorgon

Sov så gött!
Godnatt alla söta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar