måndag 21 november 2011

Hejhej på dej!

Har precis ätit middag och just lagt mig i sängen med datan i famnen.
Ska lite senare till grannen.
Ska fråga om han kan massera mig, har så otroligt ont från axlarna till nacken :/
Och jag vet inte ens vad jag gjort.. Och så går det inte över heller.
Har haft det såhär i ungefär två veckor nu, och det blir bara värre när jag gör något.. :/

Idag så kom jag till skolan klockan 08.00
Och läraren sa; Vad gör du här, du har ju sovmorgon..
Och jag bara; Jaha, men inte visste jag de..
Läraren; Ni behöver inte komma på denna lektion alls..

Men jag satt kvar i skolan och gjorde mitt arbete, som bara tog typ en timme att göra.
Så efter de så hade jag hål till kvart över två..
Så då gick jag på Vård och Omsorgs yrkesämne lektioner 
Riktigt kul faktiskt..

Så denna dag har vart ganska rolig ändå!

Åh, så gött! undra om jag ska gå och göra en smoothie?

Min och mammas från helgen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar