måndag 25 april 2011

Då var påsken över och jag är glad :D

Har kommit hem från fjälls för ett tag sen.

Har tillbringat hela påsken och veckan i fjälls.
Och med mina kusiner, Morbror, Morbrors fru, Mormor, Morfar, Pappas faster :)
Underbara dagar med er! :)
Blir ett tag innan man träffas igen :/

Jag och mina underbara kusiner har haft det roligt.
Vi har hoppat hage, åkt pulka, lekt jaga, varit ute och gått och en massa annat.
Jag har också varit barnvakt åt mitt gudbarn som också är min kusin :)


Jag har kört mycket skoter också <3

Varit på Pimpel tävling på Träsket.
Fick inge fisk men fick ändå pris och jag fick en hårfön :D
Kul men långtråkigt var det, och det var mycket vatten på isen :/

Jag har också umgåtts med familjen.
Och umgåtts med kompisar, spelat brännboll, kollat film, hoppat hage och en massa annat.
(Saker som man inte gör annars Alltså hemma).

Men kul har jag haft iaf :)

Jag har också fotat en massa bilder som jag tänkt lägga upp här på bloggen.






























Hoppas ni har haft en lika underbart påsklov som jag!?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar