torsdag 7 april 2011

Fakta typ om mig typ

Dig:
1. Hur lång är du? - 168cm eller nått sånt.
2. Vad vill du bli när du bli stor? - jadu.. jag har ingenaning alls..
3. Vad pluggar du ? - Går sista året på högstadiet alltså 9an
4. Har du långt hår? - nja inte så
5. Vilken hårfärg har du? - ljus brun.
6. Sminkar du dig? - inte alltid men ibland.
7. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? - svart/rosa 
8. Har du kysst någon idag? - nej. 
 
Familj:
1. Bor dina föräldrar ihop? - jaa det gör dom.
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? - Båda.
3. Hur många syskon har du? -  en storebror + några extra bröder.
4. Vad är det senaste du sa till din mamma? - Men jag går det imorn orkar inte nu.
5. Hur många ställen har du bott på? - 4st tror jag.
6. Vem i din familj stör du dig mest på? -  min storebror ibland.
7. Vilken familjemedlem är snällast? - alla.
8. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? - Förra helgen.
 
Kompisar:
1. När var du senast med nån kompis? - igår.
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? - ehh, oj.. Jag vet inte det var ett tag sen..
3. Kompis som du har känt längst? -  Amanda.
4. Vem känner dig bäst? - Amanda.
5. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? - såklart inte!!
 
Kläder:
1. Vad har du på dig nu? - vitt linne, mjukisbyxor, underkläder.
2. Har du bytt om idag? - jaa, det har jag.
3. Favorittröja? -  Ojj, ingenaning alls.
4. Klädesplagget på andra könet? - detmesta.
5. Har du gett bort kläder någon gång? - Jaa, det har jag.
6. Har du ångrat ett klädköp nån gång? - Jaa, det har jag.
7. Vad använder du för skor? - Converse.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar