söndag 10 april 2011

Hemma igen efter en underbar helg.

Nu är jag hemma igen efter en helg i fjälls <3
Det blev att kolla film med min storebror och hans kompis.
Både Fredag och Lördag.
Vi kollade säkert 4filmer om inte mer.

Jag har också hunnit med att köra skoter.
Det var awesome :)

Fint väder har det också varit.
Utom idag (Söndag) då det blåste och snöade.
Fast det har blåst lite dom andra dagarn också.
Men det är ju bra att det snöar också.
För då kan man köra skoter längre!!
Happyface!


Skulle egentligen plugga med det blev inte mycket gjort.
Egentilgen ingenting om jag ska vara ärlig.


Taack för en underbar helg..!
<3


Längtar till nästa helg.
För då är det påsklov!
Och då är jag i fjälls 10dagar!! <3
Och att mormor, morfar, morbror + hans familj kommer upp då!!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar