måndag 11 april 2011

Min pluggdag och hockey avslutning.

Idag har jag varit hos tandläkaren på morgonen (07.50)
Hoja, gillar verkligen inte att gå till tandläkaren.
Men ska tillbaka igen efter påsklovet.
Då ska dom fixa mina framtänder.
Vet att det låter konstigt men jag stör mig väldigt mycket på dom.


Idag har jag också varit på Lombia och jobbat i fiket.
För det har varit hockey avslutning.
Och jag fick en ros!

Jag har också haft med mitt pluggande dit.
Det var många som kollade på mig.
Men om ett arbete ska vara klart en viss tid så ska det vara de.
Och så har man ju redovisning på Onsdag.
Och jag är äntligen klar med So!


Min dag har varit stressig men rolig.
Vissa tycker jag är konstig som tycker om att plugga.
Men det kan vara riktigt roligt ibland.
Det blir som man gör det till!



Hoppas din dag har varit lika rolig som min eller ännu roligare!!

Nu ska jag gå och lägga mig!

Godnatt och dröm sött! <3

Jag har tyvärr inte fotat nått idag så det finns inga bilder att lägga upp, SORRY!!
Hoppas det inte gör nått :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar