lördag 16 april 2011

Godmorgon, Det är Lördag!

Godmorgon mina bloggläsare!
Hoppas att ni har sovit lika bra som jag. :)

Hade en underbar dröm inatt och som vanligt för mina drömmar för jag ju aldrig veta hur dom slutar...
:'(

Vad ska ni göra idag?

Jag ska snart kliva upp från sängen och dra mig mot köket och äta lite frukost.
Sen fixa mig lite.
Och sen packa lite grann.
Sen åker jag! :)
Lämnar Kiruna ett tag nu!


Ska tillbinga mitt Påsklov i Torneträsk i en husvagn :)
Köra lite skoter och ha kul men vännerna/familjen/släkten.

Hoppas ni får ett underbart Påsklov!
Och kom ihåg det blir som man gör det till.!

Jag kommer iallafall ha ett skönt Påsklov!!

Jag kommer inte att lägga upp några nya inlägg på ett tag nu.


Men ha ett underbart Påsklov
 så skriver jag nya inlägg när jag kan!


Puss&kram på er nu!!
<3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar