fredag 1 april 2011

Just nu sitter jag i min säng och lyssnar på låten Invisible - Jonas Brothers. Rätt så bra faktiskt.

Idag har jag varit hemma från skolan för att igår hade jag 38graders feber, Jag har lite feber nu också med det blir ändå att åka till fjällen idag. Jippi!!!

Idag vaknade jag vid 12. Fast jag har ändå hunnit med mycket innan mamma kom hem vid 3. Jag har bakat lite fika att ta med till fjälls, Städa rummet, Damsugit huset, varit ute och gått med hundarna i en timme ungefär. Och slöat framför TV, Packat lite saker att ta med till fjälls. Nu blir det bara att vänta tills pappa kommer hem och sen bär det av till fjälls! Guu, vad skönt att vara i fjällen i 3dagar istället för 2dagar. Happyface!! Idag har jag också fått ett kort av mormor och morfar eftersom jag har namnsdag på Söndag den 3/4.
Nu ska jag fixa mig lite och hjälpa mamma med lite saker.

Jag lover er att jag ska fota mycket i fjälls och lägga upp det här..!

Ha det en bra helg nu alla läsare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar