lördag 9 juli 2011

♥ ♥ ♥

För ett tag sen så åkte mamma, pappa och storebror iväg.
Dom skulle till Silverfallet och grilla och sånt med nå kompisar till mamma och pappa.
Men jag orkade inte följa med.

Så jag är ensam hemma, faktiskt rätt så skönt :)
Dock måste jag fixa mat och sånt själv men ändå att vara ensam är ju härligt :)

Ikväll så ska jag till Marcus och umgås med han och Robin (idag igen)
Alltså vi har så jävla kul tillsammans, går liksom inte att beskriva med ord.
Men ikväll ska vi iaf kolla film. :)

Ser verkligen framemot ikväll :)

Tack för att ni finns killar! ♥


Men nu måste jag verkligen kliva upp från sängen och hoppa in i duschen.
Sen fixa sig och äta middag och sånt.

Och till middag tänkte jag äta sallad och nått annat.
(sallad är ju så gott!)



Hoppas ni får en trevlig kväll!


Puss&Kram! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar