lördag 30 juli 2011

låta honom gå?

Vet inte hur jag ska göra...
Gillar verkligen en person men vet inte om han känner samma sak
När man umgås är de som kompisar och när man snackar i telefon är de som att man är tillsammans
Jag fattar inte, ska de vara så?
Liksom man snackar i telefon och då är de som ''ååå vad jag saknar dig och vill vekligen att vi ska umgås och vill bara hålla om dig och mysa och sånt''
Men när man umgås är de helt annat.. Då är de som '' Dra åt helvette vill inte ha nå med dig att göra''

Så jag vet inte hur detta ska gå..

och när man skiver med kompisar om allt som hänt och hur man känner så säger dom
'' Du förtjänar någon bättre än honom, han är inte rätt kille för dig, släpp honom han kommer aldrig förändra sig han kommer alltid att vara sån..''


ÅÅÅÅ vet inte hur jag ska göra :/

Seriöst jag tänker på honom hela tiden
och ibland drömmer man om honom också..

Men ibland är de som om allt hade varit bra om man inte lärde känna honom och bara låta honom vara en i världen som man inte känner.. Men tyvärr så är de ju inte så...


Menmen vad ska man göra??


De som snurrar i mitt huvud just nu är
- ska jag släppa honom och låta honom gå?
eller
- fortsätta försöka få honom att inse att man inte kan vara som han är just nu och verkligen visa sina känslor





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar