fredag 15 juli 2011

en kväll med killar man aldrig glömmer (y)

Då har man nyss kommit hem, efter att ha umgåtts med Marcus, Robin och Ante hela kvällen.
vi har kollat film och haft mysigt.
Marcus har också haft väldigt kul med sin parfym, så nu luktar jag killparfym i håret (y)
(men lite killparfym dör man ju inte av) ;)

Men allmänt så har kvällen varit väldigt rolig.

Och imorn så ska killarna och jag vara hemma hos mig... :/
Men visst alltså dom har ju liksom inte varit hemma hos mig.
Och för att jag glömde datan hemma så vi inte kunde kolla klart filmen som vi började se igår :)

Men det kommer bli kul att umgås med dom.
Men jag måste verkligen städa i mitt rum innan dom kommer :)



Snart så ska jag stänga av datan och gå och lägga mig i sängen.
Så man hinner sova några timmar innan man blir väckt.
Fast jag vill sova till minst 12 :)
för det är så himmla skönt att sova!



Men nu säger jag,
 godnatt alla läsare! <3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar