lördag 30 juli 2011

hemma efter en vecka i byn :)

kom nyss hem från att ha varit med Marcus och Ante
tidigare på kvällen var vi också med Robin och Fredrik

Och firat Robins födelsedag
Grattis! <3


Idag kom jag också hem från en vecka i byn :)
det var väll ganska kul där, förutom allt skrik med kusierna och för att jag inte fick umgås med mina andra kompisar i byn förutom min underbara vän Sara :)
Som jag inte träffat sen förra sommaren :/
(blir inte så sällan man träffas när man inte bor där...)
Men hon är iaf jätte snäll och en underbar vän och som jag hade vilja träffa oftare! :)
Och hoppas verkligen att hon kommer upp till Kiruna på nå lov!


Min dag idag kan man väll säga att den har varit upp och ner..

Eftersom jag verkligen såg framemot att komma hem (och de var de också)
Men att umgås med killarna var väll egentligen inte så jätte kul
eftersom en person blev sur för typ ingenting och allt blev ju inte precis bättre för dom andra började ju också diskutera och jag satt bara och tänkte ''herregud vad onödigt och de var ju inte en stor sak ens, varförbli sur och upprörd?''
Men de är väll sånt som händer eller??
Efter vi släppte av personen hemma så åkte vi andra upp på stan och åkte omkring och sen vidare hem till Marcus där vi bara tog de lugnt :)



Men ja, det är ju som deär :/

Har just pratat med min älskade vän Amanda som jag inte umgåtts med på typ en månad!
för jag och hon har varit bort rest och så.. :/
Men vi ska umgås när vi båda är hemma :)
Saknar henne så otroligt mycket! <3
Är inte samma sak att prata i telefon som att umgås :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar