torsdag 14 juli 2011

text text och ännu mer text

just nu sitter jag och lyssnar på en väldigt vacker låt :)


LYSSNA!!



Men mina tankar är på helt annat håll.



Det som hände igår vill jag egentligen bara glömma.
Personen som man gillar extremt mycket, var som en helt annan person.
Jag förstod inte varför han höll på som han gjorde.
Var det bara för att du inte vill ha mig där? Eller är det nått annat som är fel?
Men vad det än är, varför inte säga det till mig?
Istället för att bara sitta i ett hörn och spela cool och vara dryg..
Visst, det var bra ett tag. Men vad hände sen?
När jag tänker tillbaka på detta, så får det mig bara att må dåligt.
För jag gillar verkligen dig.
Och det finns vänner som säger att du gillar mig.
Men jag vet inte riktigt vad jag ska tro.
För ibland så är de som de, men sen händer det nått och då är de som om du hatar mig.
Och bara vill att jag ska försvinna.
De kanske inte är så, men det känns som så ibland.


VAD VET JAG??



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar