torsdag 14 juli 2011

***

alla har vi någongång gjort bort oss, varit beredda på att falla fritt.
Jag var bredded på att göra vad som behövdes, ta tillbaka det som var mitt.
Mitt hjärta stod i brann, men du släkte det med för länge sen
jag förlåter dig om du vill, men kanske inte än.

Du grävde djupa sår och strödde över dom med salt.
Du sa att jag var värd det bästa, sa att jag var ditt allt.
Men du lämnade mig på djupet, på botten av mitt sinne
Tog mitt hjärta ifrån mig och krossade mitt inre.

Vad är meningen med våra liv , om vi inte kan gå vidare.
Varför ta så stora kliv om man inte kan glömma vad som hänt tidigare
Ja vad är poängen med att gräva ner sig i det förflutna,
kämpa vidare få ångesten att sluta.
Jag ska hålla huvudet högt och vara den jag vill va
min egna vilja finns det ingen i världen som kan ta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar