söndag 24 juli 2011

suck** de är som de är

Funderar på att bara släppa taget och låta dig vara.
Det kanske är bäst så..?
allt man gör är fel
allt man vill är att vara med dig
allt man tänker på är dig

så fort nått inte är som du vill blir du sur
så fort någon säger nått blir du sur
så fort man gör nått blir de fel

Och allt jag tänker på just nu är om jag ska låta dig vara,
 sluta umgås med dig
och inte alls prata med dig.
Det kanske är bäst så..?

Men blir jag lyckligare av de?
De är de jag inte vet..

Men jag vill inte såra dig heller..
Och det är ju bättre att såra sina egna känslor ist för någon annans



Det är ju inte meningen att det skulle bli såhär

Men det är bäst för oss båda om vi går mot var sitt håll ett tag och sen se vad som händer..


Jag gillade verkligen dig, men nu vet jag inte om jag gillar dig nåmer..
Jag har iaf inte samma känslor kvar som jag hade i början..
Och de är synd för du är verkligen en underbar person (när du inte är sur och sånt..)


Men det kanske inte ens är meningen att det ska vara vi två






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar