måndag 23 januari 2012

Ett litet konstigt inlägg

Hejsan!

Nu har jag nyss vart i duschen och ska faktiskt snart gå och lägga mig
Är fortfarande så otroligt trött efter helgens äventyr
Hade en trevlig helg iaf!

Och så var de ju skola idag och allt började med att jag trodde att vi började åtta
men hade tydligen sovmorgon till 10.35
så jag var i skolan och hade ingenting att göra
så hittade en bänk och la mig ner där och sov ett tag
Men nu har jag faktiskt kollat på Schemat på internet
och nu står det att jag börjar åtta imorgon
Och slutar halv fyra :/

Skriver just nu sms med Laara
en samisk kille jag träffade på lägret i öjebyn
en riktigt trevlig kille
och som har väldigt sjukt konstig humor men som ändå på nått sätt är bra/rolig


En bild från Google.
Bilden visar ett av husen i Öjebyn där vi bodde under lägret

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar