lördag 7 januari 2012

Twilight tittande

Godmorgon solstrålar!

Idag är det lördag och jag har absolut ingenting att göra :/
Så blir väll att spendera den mesta tiden framför datan idag..

Igår hade jag en trevlig kväll.
Var med Amanda och så skulle hon och äta med Emmy, Mattias och Victor på thai
Så jag följde med och höll dom sällskap.
Efter dom hade ätit så åkte vi och hämtade Lisa
och sen gled vi bil resten av kvällen
Vi åkte till Ripan och satt där också.
Efter en stund så stack vi därifrån
Matte (mattias) körde hem mig och Amanda sen.
Vi kollade film med Amanda mamma, syster och systerns pojkvän.

TREVLIG FREDAGKVÄLL!


Nu funderar jag på att slå igång en Twilight film!
Såg ju Twilight New Moon igår på tv
och dom filmerna är bra!



Twilight New Moon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar