fredag 6 januari 2012

information om mig

Tänkte att ni som läser min blogg kanske inte känner mig förutom mina vänner. Men det finns säkert andra som också läser bloggen. Och då tänkte jag vara lite mer personlig och skriva lite saker som ni inte vet om mig. Förutom det som står i presentationstexten i menyn.

  1. Efter varje gång jag har skrattat som en tok så får jag hicka.
  2. Jag har jättesvårt att säga nej när någon ber mig göra något osv.
  3. Lägger ner ganska mycket pengar på kläder
  4. Jag har alltid varit intresserad av skor, helst klackar
  5. Fick mina första klackar när jag var 7-8år av mamma och pappa. Kommer ihåg att jag var jätte lycklig över dom. Efter det har mitt skointresse bara ökat. Ju högre klack desto bättre!
  6. Jag har jättesvårt att spara pengar.
  7. Hatar kryp och insekter såsom myror, getingar och alla sorters kryp och insekter tom. Fjärilar (märkte det i sommras)
  8. Är väldigt besatt av min mobil, datan och att fota
  9. Älskar att shoppa och bara gå i affärer.
  10. Älskar att renovera

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar