onsdag 25 januari 2012

Hemma efter skolan

Hellujsan!

Sitter just nu i min säng och bloggar lite och lyssnar på lite musik
Ska snart äta middag är så sjukt hungrig så jag håller på att dö
Hahaha nej kanske inte dö, men är jätte hungrig iaf

Jag har vart i skolan idag och jag lyckad ju med allt hela tiden!
Trodde att jag hade en lektion kl 08.00 men då visade de att läraren var sjuk
Så jag satt i skolan och till 10.30 eller nått sånt och hade inte något alls att göra :/
Eller jo juste, jag var med på en kompis lektion (hahha, ja frivilligt är jag på lektioner)
Hade också en redovisning eller vad man nu ska kalla de och det gick väll ändå ganska bra...

Som jag tidigare skrev här på bloggen så skulle jag hålla mig ifrån godis och sånt så länge som möjligt
Men kan säga att idag så gick jag till fiket i skolan och köpte lite godis och en dricka
Så ja, det gick ju inte så jätte bra alls att vara utan sånt...
Nu är jag sur på mig själv...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar