söndag 8 januari 2012

Kompisar och varför just dom!

Varje vän är något speciellt till mig.
Därför ska jag nu skriva lite kort om varje kompis på bilden här nedanför.



1. Min barndoms vän, Har vart kompisar den dagis. Du är en jag verkligen kan prata allt med! Undra vad jag skulle ha gjort utan dig?! Vi har aldrig tråkigt när vi umgås och vi kan säga allt till varandra.

2. Vi har vart kompisar så länge jag vet. Du är en av mina bästa vänner. Kan prata med dig om nästa allt och vi har alltid kul när vi umgås. Men nackdelen är att vi inte umgås så ofta. :/ Men man har alltid roligt med dig.

3. Har inte känt dig så längen kanske bara 5-6 månader. Vi blev kompisar genom gemensamma kompisar. Vi har alltid kul när vi umgås.

4. Vi bor ganska långt ifrån varanda. Men när vi umgås så har vi såkul! Men det är så synd att vi inte bor närmare varandra så att man kunde umgås oftare!

5. En av dom här tjejerna träffade jag på Konfrimationslägret som var för lite mer än ett år sen. Den andra bruden träffade jag när (den andra tjejen på bilden) hade en fest när hon fyllde år! En massa bra minnen!

6. Min älskade vän, Den här tjejen är en av mina bästa vänner! Varför? Jo, för att jag är uppväxt i samma by som hon bor i och Varje gång jag är där så umgås vi och har alltid lika roligt som alltid! Men det finns nackdelar att man bor så långt ifrån varandra. Undra vad man skulle ha gjort utan dig? Kan inte tänka mig en dag utan dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar