måndag 9 januari 2012

Stan med Amanda och Emmy

Hejan alla söta!

Var på stan idag med Amanda och sen på stan mötte vi upp Emmy
vi gick på massa affärer.
Både Emmy och Amanda köpte skor från Dojjan!
Båda skorna dom köpte var jättesnygga och dom passade verkligen jättebra på mina tjejer!
Själv har jag lagt undan ett par skor från Eurosko som jag och mamma ska hämta imorgon efter skolan.
Dom var jättesnygga. Kängor med dragkedja och en liten klack.
Varmfodrade och högt skaft! Lägger upp bild senare!

Vi var också på H&M där jag köpte ett nagelack med en blå färg!
och så kollade vi på barnkläder


Nagellack

Vi var också på Café Oscar och fikade då jag åt en smörgostårta med kyckling och en juice!
Det var faktiskt min frukost.

Hade en trevlig dag på stan!

För en liten stund sen så var våran granne här och fikade och pratade lite.
Jag och mamma tänkte gå till dom men dom kom till oss istället
Så då blev det lite kaffe och pratade med dom.
(trevligt)

Nu ska jag gå och tvätta bort sminket.
Äta lite och sen gå och lägga mig.
Ska upp till skolan imorn :/
TÄNK att jullovet är över!!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar