torsdag 26 januari 2012

SovaSovaSovaSovaSova!!

Hejsan!

Jag tycker verkligen att min bloggning har minskat
Men sen är det ju också så att jag har vart så otriligt trött sen jag kom hem från lägret i öjebyn
Så typ direkt efter skolan har jag pluggat om jag har haft nå att plugga
och sen efter middagen så har jag gått och lagt mig
Och som alla andra dagar så har jag gått och lagt mig tidigt
och det ska jag även göra idag


Men iallafall, har vart i skolan idag.
Hade håltimme och då la jag mig på en bänk och sov några timmar
Och lektionen jag hade efter var läraren inte så glad på mig
för att jag var så trött och halv sov typ hela tiden
när jag kom hem så har jag gjort lite uppgifter som ska in imorgon... :/

Någonting jag undrar är om vissa personer är sura på mig..
Svarar inte när jag smsa, och blir irriterad när jag ringer..
Mysterium..?



Men iallafall nu ska jag ta och lägga mig!
Skriver imorgon igen!!

Puss&Kram & Godnatt!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar