tisdag 3 maj 2011

Då är man på ku igen och så less!..

Då har man kommit till ku igen.
Sitter och umgås med Ida.


I skolan var det kul, ovanligt faktiskt.
Men det kan ha varit för att Matte lektionen var så rolig.
Vissa killar i klassen kastade pappersflygpaln, låste ute folk från klassrummet, kastae sudd på varandra, lekte med gardiner och hoppade upp på bordet och lekte apa.

Jag är också less på vissa lärare på skolan. ALLTSÅ när man åker iväg på läger så har man ju inte så mycket tid till att göra skolarbete och ändå har man fått med en massa som amn måste göra..
SERIÖST jag kommer inte ta med nå jävla arbete och jag kommer inte ens tänka på skolan nu när jag åker!


Det var faktiskt väldigt kul.
För min klass är jätte ''Normal''
Men ibland kan vi faktiskt vara seriösa också! :D


När jag kommer hem så ska jag plugga No och packa till Trelleborg!
Åker på  Torsdag den 5/5 :D
LÄNGTAR!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar