fredag 27 maj 2011

Helg igen! :D

Hejhej igen mina läsare!

Idag har jag varit i skolan och jaa. det är väll som vanligt.
idag lämnade jag också in mina läxor.
Men jag glömde bilden hemma så jag måste göra den under helgen för den ska in på Måndag! :)

Men jag har inte så mycket kvar på den, och sen ska jag bara färglägga den :)

Idag hade vi inte sista lektionen så slutade efter matte provet.
Och de gick ju som de gick. Men hoppas på de bästa.
Det var inte så jätte svårt men ändå lite svårt.
Var mycket mer nervös och det var 20tal också.

När jag hade lämnat in provet och så gick jag ut från klassrummet och satte mig på en bänk.
Där satt också Gustav och Hannes.
Efter en stund så gick dom ner till rasthellen och jag satt fortfarande kvar och höll på med mobilen.
När Erik från klassen kom ut så sa vi båda samtidigt ''Hur gick det?''
Vi börjar skratta men sen pratade vi.


***

Just nu sitter jag hemma och är med Amanda

Amanda läser tidningen Frida och jag sitter framför datan och bloggar.
Musiken är på och ingen hemma förutom hundarna.

Kan det bli mer perfekt en Fredag eftermiddag?


Ikväll ska jag kanske vara med Amanda, om inte så ska jag bara ta det lugnt och göra lite på bilden. :)

Ikväll blir det också TV tittande eller kanske någon bra film.
Har inte riktigt bestämmt mig ännu. :)



Hoppas du har en bra dag och att den förstätter vara bra! :D

Puss&Kram! <3

Lyssna gärna på låten

Big Time Rush - The City Is Ours!

EN BRA LÅT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar