onsdag 18 maj 2011

Gymnasiet och annat.. :D

Idag har jag varit i skolan.
Slutade 15.10 och då åkte jag och mamma till stan för att boka tid till frissan och för att lämna in min klänning på lagning.. :)

Idag på gympan hade vi dans och vi dansade Bugg
Riktigt kul faktiskt :)
Jag dansade med Erik, Kalle, Joel, Anton och Jesper.
Och imorn har vi också Bugg :)
Undra vilka jag få dansa med?? :D 




Jag ska klippa mig om två veckor :D

Något förslag hur man kan kippa sig??


Snart åker jag till Älvsbys också! <3


Igår fick jag veta att jag har fått 3veckor sommar jobb på Vilan 2 :D
Ska ju också jobba på Konfaläger nu efter skolan slutat :)
Så jag kommer ju tjäna lite pengar i sommar iaf! :D

Igår var det också sista gången på KU
Så vad ska jag då göra på Tisdagar när man slutar vid halv 2


Jag har ju inte skrivit nått om mina gymnasieval och sånt så det tänkte jag göra nu.

Jag har valt;
1. Teknik
2. Barn och fritid
3. Industri

Jag hoppas iaf att jag kommer in. Men det är inte säkert efterom jag inte har G i engelska.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar