onsdag 25 maj 2011

min regniga dag :D

Hejhej!
Det var ett tag sen sist men det är för att jag har haft så mycket i skolan att göra.


Just nu sitter jag här och chattar med en massa folk och skriver här.
Och är ensam hemma! Skönt! :D

När mamma kommer hem så blir det att börja med läxor igen :/
Herregud säger jag bara är så less på skolan.
Och betygen sätts på Tisdag..

Idag i skolan gick vi igenom np i matte och kan ju bara säga att det gick skit dåligt.
Och vi fick No läxa som ska vara inne på Måndag och Ett litet prov i No som ska in på Fredag och sen har jag So skiten att göra klart för imorn ska den till skolan.. Sen har jag HK som ska in på Fredag..
HOJA och det är säkert nå mera också som jag glömt..
Så det är jätte mycket att göra just nu.. :/


Idag fick jag också min grundentklänning!
Och den passade! :D
Är så glad! :)

Det enda som saknas är en snygg frisyr!


Nu är det inte länge kvar innan man går ut 9an :D
Kommer kännas bra men ändå sorligt eftersom man måste lämna klassen :/
Kommer säkert gråta på skolavslutningen

Och snart är det grundenten och då är det sista middagen med klassen.
Guud vad sorligt när man tänker på det :/
Vill verkligen inte lämna min underbara klass :)
Har så fina minnen tillsammans :) <3


***

Snart åker jag till Älvsbyn också!
Vad jag längtar! men ser inte framemot att sitta i bilen i flera timmar menmen längtar ändå!

***

Idag fick jag också veta att jag ska jobba den 27-30juni i Jukkas på ett läger!
Kul ser framemot det :D

Och kommer ju jobba på Konfaläger, Kirunafestivalen och på Vilan!
Kommer tjäna pengar i sommar!

***

Idag på gympan så spelade vi fotboll på lombia.
det var bara vi C;are som spelade mot varandra :)
DEt var riktigt kul faktiskt :)

På mitt lag hade jag;
Sanna
Mathilda
Erik
Martin
Hampus
Samir
Hannes
Jesper
Målvakt; Benjamin

Och mitt lag vann med 6-1 eller nått sånt blev det :)
Men det brjade åska och regna när vi nästan var klar :) det var mysigt men man blev blöt :/

Men nu måste jag börja med SO..
Trist som f**n men måste göras :/

Blev ganska mycket att skriva om idag! :)


Hoppas ni haft en bra och kommer få en bra kväll!

Puss&Kram! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar