måndag 9 maj 2011

Hemma igen efter Trelleborg resan!!

Nu är mn hemma efter att ha varit i Trelleborg!
Kul som fan hade vi och mycket skratt och trevliga människor :)

Som jag skrev tidigare så har jag bara flygit 4gånger nu.
Men först var det lite läskigt men sen var det helt normalt.

Jag har varit i sommaren och haft kul men folket <3
När vi kom tillbaka till Kiruna flygplats så känndes det konstigt.
Det var som om komma till en helt annan värld.
Man såg snö, det var kallt och molnigt.
Där var det sommar, varmt, grönt, inga moln alls och jätte härligt på alla sätt :)

Hade vilja åka tillbaka med samma personer igen! <3

 Jag har också shoppat och fotat :)

Kommer komma lite bilder här på bloggen!

(Jag har inte fotat det som jag har shoppat).
















































































Bilder på mig från resan!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar