söndag 15 maj 2011

Hejhej

Hejhej mina läsare!
Har inte haft tid att skriva i bloggen, men det ska bli ändring på det.!

Min helg har varit helt underbar!

Fredag;
Vad i skolan, kom hem och sov ett tag innan jag gjorde mig i ordning för kvällen äventyr.
kl. 18.00 så var jag på väg till min underbara vän Moa för att gå tillsammans med henne, Mathilda till TT-12an.
På TT-12an hade vi kul. Vi lyssnade på banden som spelade.
Riktigt bra faktiskt.!
Sen åkte jag hem och slöade framför Tv fram tills jag gick och la mig.

Lördag;
Var med mamma på stan. Åkte hem och fixade lite innan jag gick till min underbara vän Amanda.
Där jag också åt middag. Vi åt Tacos. Gott :)
Sen åkte jag, Amanda, Simon och bowlade.
Jätte kul! och jag vann med 221 poäng! 2a kom Amanda med 209 poäng och sist kom Simon med 187 poäng.
Sen åkte vi tillbaka till Amanda där vi sjöng singstar och hade kul.
Vid 20.30 gick jag hem för att kolla ESC med familjen. 
En riktgt kul kväll.!

Söndag (idag);
Vaknade 11.30.
Åt frukost.
Gick ut och städade och tvättade pappas bil och mammas bil.
Nu sitter under väcket och lyssnar musik och tar det lugnt och fuderar på att kolla film innan min älskade vän kommer hit.
 sen ser man vad kvällen bjuder på :D


Hoppas ni har och kommer få en bra dag! :D


PUSS&KRAM!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar