söndag 29 maj 2011

helgen lider mot sitt slut :(

Idag är det Mors dag.
och som många kanske gör är att köpa något till sin mamma.
och det har jag också gjort.
Min mamma fick Te och vit choklad :)






***

Idag har jag varit med Amanda och sen har jag ritat klart bilden och virkat klart min mössa till slöjden.
Även fast jag inte går på själva lektione så måste jag ändå göra nått så att jag får ett betyg där.

Och även fast jag inte tycker om henne som lärare så måste man väll göra det BARA för att få ett G

***

Igår Lördag var jag och min kära vän Amanda på stan för att fika och köpa presenter :)
Och det var hur mycket folk som helst på stan.
Och alla fika ställen var fullt.
Men som tur är så fick vi en plats på Oscar :)
Jag fikade voffla och juice
och Amanda fikade en kladdkaka och juice :)
Gott var de iaf! :D

***

På fredag var jag med Amanda och ''H''
Vi kollade på talang och hade ansiktsmask på oss..
Kul var det :)

***

Om 3 dagar åker jag till Älvsbyn! <3

Alltså om 3 DAGAR!! :)

Det är ju ingenting alls + att vi bara går 2dagar i skolan!

Helt otroligt :D


HAPPYFACE!! :D


Hoppas ni har haft en underbar helg!

För det har iaf jag haft! :D


Men det är synd att min vän är i stugan just nu för jag saknar ''H'' så mycket!!


Puss&Kram! <3









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar