onsdag 11 maj 2011

My days and my adventures :D

Hejhej alla läsare!

Vad har ni gjort idag?

Jag har varit i skolan och haft np i matte.
Det gick ju som det gick.
Riktigt svårt var det också.
Men gjorde iaf mitt bästa. :D

Idag hade vi vara tre lektioner så slutade efter gympan.
Så jag gick till mammas jobb och satt där och väntade på henne.
Orkade inte gå hem :P
Fast det är lite närmare hem än till mammas jobb :)


Jag och mamma åkte och handlade frukt och hämtade ett paket som min älskade mormor hade skickat.
Det var mina skor!

Idag har jag också varit ute med hundarna (själv).
var ute och gick i ca.1timme.
Skönt väder var det iaf ute :)
När jag kom tillbaka så gjorde jag en fruktsallad som var väldigt god :)
Jag hade Äpple, Apelsin, Manarin och Vindruvor i den :D
GOTT!! :D


Nu ska jag fortsätta kolla tv och sen lägga mig
Så Godnatt mina läsare! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar