onsdag 15 februari 2012

Bästa dagen på länge!

Igår var det alla hjärtans dag och jag kan säga att den var den bästa dagen på länge!
Dels för att jag fick spendera den men någon som jag tycker om och sen mina underbara vänner som hjälpt mig med massa saker!


Idag så har jag haft praktik och det är väll som vanligt men idag har jag inte gjort så mycket som jag har brukat få göra.. Men iallafall kul dag ändå
Jag vaknade vid halv tio idag och min kompis ringde och frågade om jag skulle äta lunch med henne i skolan. Så jag fixade mig och borstade tänderna och tänk er att på Tjugo minuter så hann jag göra mig klar från att ligga i sängen till att vara på bussen.
Men kan säga att jag tror aldrig jag har vart så snabb någongång tidigare..
Men jag hann med bussen iallafall

Just nu är jag hos Amanda och vi sitter med varsin dator och ja.. nördar

Har också ätit middag hos min underbara farmor idag!
Gott och trevlig att träffa henne också


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar