torsdag 2 februari 2012

Taggar hockey match ikväll med brudarna!

Hellujsan alla underbara läsare!

DETTA INLÄGG SKULLE PUBLICERA'S IGÅR!!!

Ligger just nu i sängen och kolla runt lite på nätet.
Och så skriver jag lite med ''J''  ♥

Ikväll blir det att kolla HockeyMatch med brudarna!
Kiruna mot Asplöven!
kan bli en spännande match

Synd bara att ''J'' är sjuk, annars hade man vart med honom också.
Alltså allt började med att jag skulle åka på hockeymatchen bara för att träffa dig och så frågade jag mina underbara söta vänner om dom ville följa med och så snälla som dom är så följer dom med
Men eftersom han är sjuk så blir det att åka dit iallafall utan att träffa honom.. :/
men det får väll bli en annan gång att man träffar honom.
Och till helgen har han själv match som jag tänkte kolla men han åker till Stockholm så då gick det inte heller...  Men någongång så blir det att umgås med han också!!

Men nu ska jag gå och fixa mig, sedan iväg till matchen!!

Puss&Kram!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar